Masteroppgaven min oppsummert i et bilde

Da Siri, Tuva og jeg var ferdig med masteroppgavene våre, bestemte vi oss for å gi den fantastiske veilederen vår hvert vårt minne. Vi prøvde å finne ting som kunne kobles til oppgavene våre, og for meg var valget enkelt. Siden oppgaven min var å oversette dukkemusikalen Avenue Q, måtte jeg nesten finne en dukke. Det naturlige valget ble da å finne en «Rampebjørn» (mitt navn for Avenue Qs «Bad Idea Bears»).

Oppgaven krevde litt jobb med nål og tråd, men resultatet ble fint (og heldigvis fotografert av storebror)

Som en oppsummering av masteroppgaven – legg også merke til papirsidene som ligger på toppen av sofaen.

Dette innlegget ble publisert i Diverse, Oversettelse og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

